info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Retour

Wilt u uw luiertaart retourneren? Dat kan binnen 14 na ontvangst van de luiertaart. Laat ons dit even weten via het contact formulier met je gegevens en ordernummer. Binnen een aantal dagen na ontvangst storten we het geld weer terug op je rekenening exclusief verzendkosten. Let op: wegens hygiénische redenen; Retourneren in originele cellofaan folie.

Gepersonaliseerde artikelen

Artikelen welke gepersonaliseerd zijn kunnen niet retour worden gestuurd. 

Klachten

Niet tevreden met een product? Stuur een mail naar: hydiensten@gmail.com. Wij zullen je binnen 14 dagen voorzien van reactie. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Het is dan mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden zullen wij het product kosteloos vervangen of repareren.